ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Comenzi
▾ Cum confirm o comandă?
1. Alegeți articolele și adăugați-le în coș.
2. Validați coșul pentru a continua plata.
3. Introduceți adresa de livrare.
4. Alege-ți Metoda de expediere.
5. Selectează-ți Metoda de plată .
6. Verificați adresa de facturare.
7. Confirmați comanda.
8. Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii după ce comanda a fost validată.
9. Un e-mail vă va fi trimis imediat ce pachetul este expediat cu un link pentru a urma pașii de livrare ai comenzii dvs.
2. Validați coșul pentru a continua plata.
3. Introduceți adresa de livrare.
4. Alege-ți Metoda de expediere.
5. Selectează-ți Metoda de plată .
6. Verificați adresa de facturare.
7. Confirmați comanda.
8. Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii după ce comanda a fost validată.
9. Un e-mail vă va fi trimis imediat ce pachetul este expediat cu un link pentru a urma pașii de livrare ai comenzii dvs.
▾ Starea comenzii/Confirmarea comenzii
Pentru a vizualiza progresul comenzii dvs., pur și simplu conectați-vă la contul de client folosind adresa de e-mail.
Un cod de acces vă va fi trimis prin e-mail.
Toate informațiile vă vor fi transcrise în timp real.
Un cod de acces vă va fi trimis prin e-mail.
Toate informațiile vă vor fi transcrise în timp real.
▾ Pot schimba sau anula comanda?
Toate comenzile validate pe site-ul nostru sunt direcționate direct către platforma noastră logistică din Germania pentru a garanta o expediere rapidă.
Clientul trebuie să verifice acuratețea selecției sale înainte de a confirma comanda și să furnizeze, în momentul comenzii, informații exacte și complete (adresă, cod poștal etc.)
Odată ce plata a fost validată, tranzacția este înregistrată și comanda devine finală, nu este posibilă anularea sau modificarea.
Clientul trebuie să verifice acuratețea selecției sale înainte de a confirma comanda și să furnizeze, în momentul comenzii, informații exacte și complete (adresă, cod poștal etc.)
Odată ce plata a fost validată, tranzacția este înregistrată și comanda devine finală, nu este posibilă anularea sau modificarea.
▾ Stoc epuizat
Vegaoo se obligă să onoreze comenzile primite pe site numai în limita stocurilor disponibile ale produselor.
În absența disponibilității unuia sau mai multor produse comandate,Vegaoo se angajează să informeze clientul cât mai curând posibil.
În absența disponibilității unuia sau mai multor produse comandate,Vegaoo se angajează să informeze clientul cât mai curând posibil.
▾ Am primit un articol defect, ce ar trebui să fac?
Ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate!
Pentru o mai buna procesare a cererii dumneavoastra, va rugam sa ne trimiteti fotografii care sa arate cat mai bine natura defecta a articolului.
Ne puteți trimite fotografiile prin e-mail la contact@vegaoo.com, indicând numărul comenzii în linia de subiect a e-mailului.
Vom face tot ce putem pentru a vă oferi soluția.
Pentru o mai buna procesare a cererii dumneavoastra, va rugam sa ne trimiteti fotografii care sa arate cat mai bine natura defecta a articolului.
Ne puteți trimite fotografiile prin e-mail la contact@vegaoo.com, indicând numărul comenzii în linia de subiect a e-mailului.
Vom face tot ce putem pentru a vă oferi soluția.
▾ Ce se întâmplă dacă îmi lipsește un articol?
Este posibil ca comanda ta să fi fost trimisă în mai multe pachete.
Vă invităm să verificați e-mailul (e-mailurile) de expediere pentru a verifica notele de livrare ale fiecărui colet.
Dacă nu, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la contact@vegaoo.com sau prin intermediul Formular de contact .
Vă invităm să verificați e-mailul (e-mailurile) de expediere pentru a verifica notele de livrare ale fiecărui colet.
Dacă nu, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la contact@vegaoo.com sau prin intermediul Formular de contact .
▾ Aș dori o factură?
Factura ta nu va fi inclusă în pachet, dar o vei primi prin e-mail.
▾ Cum îmi exercit dreptul de retragere?
Aveți la dispoziție un termen legal de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pentru a vă exercita dreptul de retragere.
Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți o cerere clară prin e-mail la contact@vegaoo.com
Returnarea produsului trebuie efectuată în termen de 14 zile de la această notificare. Costurile de transport de retur sunt responsabilitatea clientului.
Rambursarea, inclusiv costurile standard de livrare, se va face în termen de 14 zile de la notificare.
Nu se va aplica nicio penalizare, cu excepția cazului în care utilizarea necorespunzătoare a produsului. Sunteți responsabil numai pentru amortizarea legată de manipularea excesivă.
Vă recomandăm să păstrați dovada poștală pentru orice returnare sau retragere.
Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți o cerere clară prin e-mail la contact@vegaoo.com
Returnarea produsului trebuie efectuată în termen de 14 zile de la această notificare. Costurile de transport de retur sunt responsabilitatea clientului.
Rambursarea, inclusiv costurile standard de livrare, se va face în termen de 14 zile de la notificare.
Nu se va aplica nicio penalizare, cu excepția cazului în care utilizarea necorespunzătoare a produsului. Sunteți responsabil numai pentru amortizarea legată de manipularea excesivă.
Vă recomandăm să păstrați dovada poștală pentru orice returnare sau retragere.
Livrare
▾ Cum îmi schimb adresa de livrare?
Toate comenzile validate pe site-ul nostru sunt direcționate direct către platforma noastră logistică pentru a garanta livrarea rapidă.
Clientul trebuie să verifice acuratețea selecției sale înainte de a confirma comanda și să furnizeze, în momentul comenzii, informații exacte și complete (adresă, cod poștal etc.)
Responsabilitatea Vegaoo nu poate fi suportat în cazul unei întârzieri în livrare cauzată de indicarea unei adrese incorecte sau incomplete de către client.
Odată ce plata a fost validată, tranzacția este înregistrată și comanda devine finală, nu este posibilă anularea sau modificarea.
Clientul trebuie să verifice acuratețea selecției sale înainte de a confirma comanda și să furnizeze, în momentul comenzii, informații exacte și complete (adresă, cod poștal etc.)
Responsabilitatea Vegaoo nu poate fi suportat în cazul unei întârzieri în livrare cauzată de indicarea unei adrese incorecte sau incomplete de către client.
Odată ce plata a fost validată, tranzacția este înregistrată și comanda devine finală, nu este posibilă anularea sau modificarea.
▾ Cum îmi urmăresc coletul?
Pentru a afla cum a fost livrat coletul dvs., vă invităm să vă conectați la contul de client.
Faceți clic pe numărul coletului comenzii relevante.
Sunteți direcționat către site-ul web al transportatorului în cauză; Accesați informații despre livrare (data preconizată a livrării, starea livrării etc.)
Faceți clic pe numărul coletului comenzii relevante.
Sunteți direcționat către site-ul web al transportatorului în cauză; Accesați informații despre livrare (data preconizată a livrării, starea livrării etc.)
▾ Care sunt termenele de livrare?
• GLS : Livrarea se face intre orele 8 si 19 si este asigurata de GLS, livrare in termen de 3-5 zile lucratoare in 96% din cazuri, dupa colectarea la depozitul nostru.
• DHL expres : Această metodă de livrare este între orele 8 și 18 și este asigurată de DHL express, livrare în 24/48 de ore în 98% din cazuri, după colectarea din depozitul nostru.
Timpii de livrare pot varia în funcție de Țara de expediere.
Nu avem o oră specifică pentru livrări, va depinde de transportator și de ruta acestuia.
• DHL expres : Această metodă de livrare este între orele 8 și 18 și este asigurată de DHL express, livrare în 24/48 de ore în 98% din cazuri, după colectarea din depozitul nostru.
Timpii de livrare pot varia în funcție de Țara de expediere.
Nu avem o oră specifică pentru livrări, va depinde de transportator și de ruta acestuia.
▾ Ce se întâmplă dacă nu sunt la livrare?
Dacă sunteți absent la livrarea coletului, curierul vă va lăsa o notificare prin care vă va informa cum să ridicați coletul sau cum să programați o nouă livrare.
▾ Livrare întârziată, ce să faci?
Vă invităm să:
• Verificați urmărirea coletului în contul de client "Comenzile mele", pentru a cunoaște starea exactă a acestuia.
• Nu uitați să verificați și urmărirea online furnizată de transportator, poate e-mailul care vă informează despre livrarea coletului a ajuns din păcate în căsuța de SPAM.
• Dacă ați solicitat livrarea la domiciliu, verificați mai întâi adresa de livrare.
• Apoi, vă invităm să vă apropiați de cei mai apropiați vecini, este posibil ca pachetul să fi fost lăsat pentru ei în absența dumneavoastră.
• Serviciul nostru pentru clienți vă rămâne la dispoziție prin e-mail la contact@vegaoo.com.
• Verificați urmărirea coletului în contul de client "Comenzile mele", pentru a cunoaște starea exactă a acestuia.
• Nu uitați să verificați și urmărirea online furnizată de transportator, poate e-mailul care vă informează despre livrarea coletului a ajuns din păcate în căsuța de SPAM.
• Dacă ați solicitat livrarea la domiciliu, verificați mai întâi adresa de livrare.
• Apoi, vă invităm să vă apropiați de cei mai apropiați vecini, este posibil ca pachetul să fi fost lăsat pentru ei în absența dumneavoastră.
• Serviciul nostru pentru clienți vă rămâne la dispoziție prin e-mail la contact@vegaoo.com.
▾ Care este timpul de livrare?
Orice comandă plasată pe Vegaoo va fi pregătit sub rezerva validării plății.
Comenzile plasate în weekend vor fi procesate în lunea următoare.
Comenzile plasate în weekend vor fi procesate în lunea următoare.
Plată/Rambursare
▾ Care sunt metodele de plată?
Acceptăm plata prin
•Card bancar (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Toate plățile sunt sigure. Pentru mai multe informații și condiții, faceți clic pe aici
•Card bancar (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Toate plățile sunt sigure. Pentru mai multe informații și condiții, faceți clic pe aici
▾ Care este perioada de rambursare?
Vă informăm că rambursările se fac prin metoda de plată utilizată pentru comanda dumneavoastră.
Când nota de credit a fost validată de serviciile noastre, vă va fi trimis e-mailul de confirmare a rambursării.
▾ Plata mea a fost refuzată, ce ar trebui să fac?
Asigurați-vă că informațiile cardului (număr, data expirării, codul de securitate) sunt corecte.
Dacă plata este refuzată, contactați banca sau PayPal.
Unele plăți necesită autentificare prin 3-D securizat : Veți primi o notificare de la bancă pentru a vă confirma identitatea cu o parolă sau o amprentă.
Odată ce autentificarea a fost validată, comanda dumneavoastră va fi confirmată prin e-mail.
Pentru întrebări despre 3-D securizat, vă rugăm să contactați banca.
Dacă plata este refuzată, contactați banca sau PayPal.
Unele plăți necesită autentificare prin 3-D securizat : Veți primi o notificare de la bancă pentru a vă confirma identitatea cu o parolă sau o amprentă.
Odată ce autentificarea a fost validată, comanda dumneavoastră va fi confirmată prin e-mail.
Pentru întrebări despre 3-D securizat, vă rugăm să contactați banca.
▾ Cum răspund la un mesaj de autentificare?
LUPTA ÎMPOTRIVA FRAUDEI CU CARDURI DE CREDIT
"În conformitate cu termenii și condițiile generale de vânzare, procedura de autentificare este pusă în aplicare pentru a evita plățile frauduloase.
Vegaoo își rezervă dreptul de a verifica datele cu caracter personal furnizate de client și de a adopta toate măsurile considerate necesare pentru a verifica dacă persoana al cărei cont bancar este debitat este într-adevăr persoana care a plasat comanda.
Această verificare poate lua forma unei cereri de dovadă a identității și/sau a adresei și/sau a documentelor bancare (RIB).
Nerăspunsul clientului la o astfel de solicitare duce automat la anularea comenzii în cauză, fără nicio posibilitate de reclamație ulterioară."
De aceea, vă invităm să contactați Serviciul Clienți direct prin e-mail la contact@vegaoo.com
Vegaoo își rezervă dreptul de a verifica datele cu caracter personal furnizate de client și de a adopta toate măsurile considerate necesare pentru a verifica dacă persoana al cărei cont bancar este debitat este într-adevăr persoana care a plasat comanda.
Această verificare poate lua forma unei cereri de dovadă a identității și/sau a adresei și/sau a documentelor bancare (RIB).
Nerăspunsul clientului la o astfel de solicitare duce automat la anularea comenzii în cauză, fără nicio posibilitate de reclamație ulterioară."
De aceea, vă invităm să contactați Serviciul Clienți direct prin e-mail la contact@vegaoo.com
▾ Plata online este sigură?
Pentru a vă securiza plățile, folosim sistemul de plăți securizat al băncii noastre.
Detaliile tale bancare nu ne sunt comunicate niciodată, iar schimburile sunt criptate.
În niciun moment nu ne va fi comunicat numărul cardului dvs.
Plățile pot necesita autentificare prin 3-D securizat (parolă sau amprentă).
Odată ce autentificarea a fost validată, comanda dumneavoastră este confirmată prin e-mail. Pentru întrebări despre 3-D securizat, contactați banca.
Detaliile tale bancare nu ne sunt comunicate niciodată, iar schimburile sunt criptate.
În niciun moment nu ne va fi comunicat numărul cardului dvs.
Plățile pot necesita autentificare prin 3-D securizat (parolă sau amprentă).
Odată ce autentificarea a fost validată, comanda dumneavoastră este confirmată prin e-mail. Pentru întrebări despre 3-D securizat, contactați banca.
Returnează
▾ Cum fac o returnare?
Pur și simplu faceți cererea de retur prin intermediul contului dvs. de client, în secțiunea "comenzile mele".
Vi se va trimite un e-mail pentru a confirma cererea.
Returul trebuie să respecte următoarele condiții:
• Cererea de returnare trebuie făcută în termen de 14 zile de la data primirii produselor.
• Trimiteți declarația în termen de cel mult 14 zile de la notificarea cererii de returnare.
• Un e-mail vă va fi trimis după verificarea* conformității articolelor returnate (*În conformitate cu TERMENI, produsele returnate trebuie să fie noi, neutilizate și în ambalajul lor original perfect intact (plastic de protecție, vizual al produsului, cod de bare etc...).
• Un costum poate fi purtat pentru a fi probat, dar trebuie returnat în ambalajul său de protecție.
• Rambursarea se va face in termen de maxim 14 zile de la primirea articolului la sediul nostru, cu conditia respectarii conditiilor de retur.
Sunt posibile doar rambursări, schimburile nu sunt acceptate.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Pagina de ajutor pentru retururi.
Vi se va trimite un e-mail pentru a confirma cererea.
Returul trebuie să respecte următoarele condiții:
• Cererea de returnare trebuie făcută în termen de 14 zile de la data primirii produselor.
• Trimiteți declarația în termen de cel mult 14 zile de la notificarea cererii de returnare.
• Un e-mail vă va fi trimis după verificarea* conformității articolelor returnate (*În conformitate cu TERMENI, produsele returnate trebuie să fie noi, neutilizate și în ambalajul lor original perfect intact (plastic de protecție, vizual al produsului, cod de bare etc...).
• Un costum poate fi purtat pentru a fi probat, dar trebuie returnat în ambalajul său de protecție.
• Rambursarea se va face in termen de maxim 14 zile de la primirea articolului la sediul nostru, cu conditia respectarii conditiilor de retur.
Sunt posibile doar rambursări, schimburile nu sunt acceptate.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Pagina de ajutor pentru retururi.
▾ Ați primit articolele pe care vi le-am returnat?
Odată ce coletul dumneavoastră a fost primit la sediul nostru, vă va fi trimis un e-mail de confirmare.
Dacă nu ați primit un e-mail la 14 zile lucrătoare de la returnarea comenzii, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la contact@vegaoo.com cu:
• Numărul comenzii dvs.
• Dovada returului.
Dacă nu ați primit un e-mail la 14 zile lucrătoare de la returnarea comenzii, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin e-mail la contact@vegaoo.com cu:
• Numărul comenzii dvs.
• Dovada returului.
▾ Care sunt condițiile dumneavoastră pentru returnări?
Aveți la dispoziție o perioadă de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului pentru a face o cerere de returnare.
Produsele returnate trebuie să fie noi, neutilizate și în cutia originală perfect intacte.
Un costum poate fi purtat pentru a fi probat, dar trebuie pus perfect înapoi în ambalajul său de protecție dacă nu se potrivește, cu imaginea sa din carton.
Vă informăm că costurile de returnare sunt responsabilitatea clientului.
În cazul în care produsul (produsele) returnat (returnate) nu respectă condițiile de returnare stabilite mai sus, se va solicita un transfer al prețului de livrare de la client dacă dorește să-și ridice articolul/articolele.
Din motive de igienă sau de protecție a sănătății, unele produse nu pot fi returnate și nu pot fi rambursate sau schimbate.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termeni și condiții generale de vânzare.
Produsele returnate trebuie să fie noi, neutilizate și în cutia originală perfect intacte.
Un costum poate fi purtat pentru a fi probat, dar trebuie pus perfect înapoi în ambalajul său de protecție dacă nu se potrivește, cu imaginea sa din carton.
Vă informăm că costurile de returnare sunt responsabilitatea clientului.
În cazul în care produsul (produsele) returnat (returnate) nu respectă condițiile de returnare stabilite mai sus, se va solicita un transfer al prețului de livrare de la client dacă dorește să-și ridice articolul/articolele.
Din motive de igienă sau de protecție a sănătății, unele produse nu pot fi returnate și nu pot fi rambursate sau schimbate.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Termeni și condiții generale de vânzare.
Contul meu
▾ Cum îmi creez contul de client?
Rapid și ușor!
• Faceți clic pe pictograma Contul meu.
• Introduceți adresa de e-mail în casetă.
• Completați câmpurile de informații și trebuie să verificați acuratețea informațiilor furnizate.
• Faceți clic pe pictograma Contul meu.
• Introduceți adresa de e-mail în casetă.
• Completați câmpurile de informații și trebuie să verificați acuratețea informațiilor furnizate.
▾ Cum îmi modific datele personale?
• Conectați-vă la contul de client cu adresa de e-mail și codul primit prin e-mail.
• Alegeți "Profil" în stânga.
• Efectuați modificările.
•Salva.
• Alegeți "Profil" în stânga.
• Efectuați modificările.
•Salva.
▾ Cum îmi închid contul, mă dezabonez?
Ne pare rău să vă vedem plecând.
Vă puteți dezabona în orice moment, trebuie doar să faceți o solicitare contactând Serviciul Clienți prin e-mail scriindu-ne la contact@vegaoo.com sau prin intermediul Formular de contact.
Vă puteți dezabona în orice moment, trebuie doar să faceți o solicitare contactând Serviciul Clienți prin e-mail scriindu-ne la contact@vegaoo.com sau prin intermediul Formular de contact.
▾ Datele mele sunt protejate?
Datele colectate de Vegaoo sunt utilizate exclusiv pentru gestionarea comenzilor, relațiile cu clienții și îmbunătățirea serviciilor personalizate.
Acesta poate fi partajat cu parteneri sau subcontractanți implicați în prestarea serviciilor.
Vegaoo este responsabil pentru prelucrarea acestor date, declarate CNIL. În conformitate cu legea, utilizatorul își poate accesa, modifica sau șterge datele și se poate opune divulgării acestora contactând serviciul clienți.
Găsiți mai multe informații pe pagina privind protecția datelor Pagina de protecție a datelor.
Acesta poate fi partajat cu parteneri sau subcontractanți implicați în prestarea serviciilor.
Vegaoo este responsabil pentru prelucrarea acestor date, declarate CNIL. În conformitate cu legea, utilizatorul își poate accesa, modifica sau șterge datele și se poate opune divulgării acestora contactând serviciul clienți.
Găsiți mai multe informații pe pagina privind protecția datelor Pagina de protecție a datelor.
▾ Cum mă dezabonez de la newsletter?
Vă puteți dezabona în orice moment, trebuie doar să faceți o solicitare contactând Serviciul Clienți prin e-mail la
contact@vegaoo.com sau prin link-ul disponibil în buletinul informativ.
Promo
▾ Cum primesc oferte promoționale?
Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru! Faceți clic aici pentru a vă înregistra
Fii primul care primește noutățile, reducerile și promoțiile noastre.
Introduceți adresa de e-mail în fila "Înscrieți-vă la newsletter"
▾ Cum îmi folosesc codul promoțional?
Pur și simplu adăugați codul în câmpul furnizat în partea dreaptă sus a paginii de finalizare a comenzii și faceți clic pe "aplicați".