Condiții Generale de Vânzare
Prezentul set de condiții a fost modificat la data de 02/12/2024 la ora 00:01.
Prezentul document, intitulat Condiții Generale de Vânzare (CGV), definește condițiile aplicabile vânzărilor încheiate între, pe de o parte, persoanele care doresc să efectueze o achiziție prin intermediul site-ului web Vegaoo, denumite în continuare "clientul", și pe de altă parte societatea JADEO FRANCE SASU cu sediul social la 1 Bis Rue le Chatelier, 38090 Vaulx-Milieu, Franța, înregistrată la Registrul Comerțului din Vienne cu numărul 500 375 795 00050, SASU cu un capital de 60.000€, al cărei număr de TVA intracomunitar este FR17500375795, denumită în continuare „Deguisetoi.fr”.
Societatea JADEO FRANCE SASU poate modifica oricând prezentele CGV. Clientul va fi informat cu privire la natura acestor modificări imediat ce acestea sunt publicate pe site-ul Vegaoo.
Modificările vor intra în vigoare la 1 zi după publicarea lor pe site.
Numai CGV publicate în ziua comenzii sunt aplicabile. Acestea sunt aduse la cunoștința clientului la momentul plasării comenzii, acesta fiind obligat să le accepte înainte de orice confirmare a acesteia.
MENTIUNI LEGALE
Prezentul site Internet Vegaoo este editat de societatea JADEO FRANCE cu sediul social la 1 Bis Rue le Chatelier, 38090 Vaulx-Milieu, Franța.
- SASU cu un capital de 60.000€
- Înregistrată la Registrul Comerțului din Vienne cu numărul 500 375 795 00050,
- Număr TVA FR17500375795
- Telefon: 04 74 95 89 30
- E-mail: service-client@deguisetoi.fr
Consilierii noștri sunt la dispoziția dumneavoastră prin pagina contactați-ne.
- Director de publicație: Domnul Ferreira în calitate de conducător al societății JADEO FRANCE SASU.
- Găzduire: Alter Way
- Sediu social: 1, rue Royale, Bat D, 227 Bureaux de la Colline, 92219 Saint-Cloud, Franța
I. PREȚURILE NOASTRE
Toate prețurile produselor sunt indicate în euro, coroane cehe, leu românesc, forint maghiar sau leva bulgărească, în funcție de țară, cu toate taxele incluse (TTC), fără a include participarea la costurile de expediere. Produsele vor fi facturate pe baza tarifelor în vigoare la momentul înregistrării comenzilor. Produsele rămân proprietatea Vegaoo până la încasarea integrală a prețului de către Vegaoo. Prețul se achită integral și într-o singură tranșă.
Vegaoo afișează pe site prețuri recomandate, corespunzătoare prețurilor recomandate de distribuitorii acestui produs. Acestea nu reprezintă reduceri și pot varia. Prețurile noastre se modifică zilnic. Adăugarea unui articol în coșul dumneavoastră nu înseamnă că acel articol este rezervat sau că prețul său este blocat.
Produsele comandate și ofertele promoționale propuse pe site-ul Vegaoo sunt valabile doar pentru produsele în afara „MAXI PROMO” și în limita stocurilor disponibile. Ofertele de produse și prețurile sunt valabile doar atât timp cât sunt vizibile pe site și în limita stocurilor disponibile.
II. COMANDĂ
Contractul va fi, conform prevederilor Codului Civil, încheiat începând cu al doilea clic de comandă, prin care veți verifica exactitatea coșului de cumpărături după ce ați avut posibilitatea să îl corectați. Orice contract va fi încheiat în limba franceză.
Clientul trebuie să verifice exactitatea selecției sale înainte de a confirma comanda și să furnizeze, la momentul comenzii, informații exacte și complete.
Responsabilitatea Vegaoo nu poate fi angajată în caz de întârziere a livrării cauzată de indicarea unei adrese greșite sau incomplete de către client
Odată ce plata este validată, tranzacția este înregistrată și comanda devine definitivă, nicio anulare sau modificare nu mai este posibilă.
Procesul de comandă este următorul :
- Selectarea articolelor și adăugarea în coș
- Introducerea adresei de e-mail
- Completarea adresei de livrare
- Alegerea metodei de livrare
- Acceptarea termenilor și condițiilor
- Selectarea metodei de plată
- Validarea comenzii
Clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii după validarea acesteia.
Clientul va primi apoi un e-mail imediat ce coletul va fi expediat, cu un link pentru a urmări etapele livrării.
Clientul poate comanda online prin site-ul Vegaoo 7 zile din 7 și 24 de ore din 24. Vegaoo își rezervă dreptul de a anula sau refuza orice comandă a unui client cu care există un litigiu legat de plata unei comenzi anterioare sau care prezintă, în opinia sa, orice formă de risc. Orice comandă implică acceptarea prețurilor și a descrierii produselor disponibile spre vânzare. Vegaoo se angajează să onoreze comenzile primite pe site numai în limita stocurilor disponibile. În lipsa disponibilității unuia sau mai multor produse comandate, Vegaoo se angajează să informeze clientul cât mai rapid. Comanda clientului va fi atunci anulată automat, iar suma corespunzătoare va fi rambursată.
Fotografiile produselor noastre, vizibile pe site-ul Vegaoo, sunt furnizate de către furnizorii noștri, anumite detalii precum culoarea sau modelele pot varia, însă diferențele posibile între imaginea noastră și realitate sunt foarte rare. Din acest motiv, vă invităm să consultați descrierea produsului. Dacă primiți un produs diferit față de cel pe care credeați că îl comandați, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, folosind pagina de contact. Produsele noastre sunt destinate exclusiv vânzării pe site-ul nostru, nu oferim închiriere de costume sau alte produse.
Anumite produse pot face parte și dintr-un set asortat.
Orice contract încheiat cu clientul va fi arhivat de Vegaoo pentru o perioadă de 10 ani, astfel încât clientul poate solicita oricând o factură a unui contract anterior.
Toate comenzile validate pe site-ul nostru sunt trimise direct către platforma noastră logistică pentru a asigura o expediere rapidă.
III. EXPEDIERE ȘI LIVRARE
Clientul trebuie să verifice corectitudinea selecției înainte de a confirma comanda și să furnizeze, la momentul comenzii, informații exacte și complete.
Responsabilitatea Vegaoo nu poate fi angajată în caz de întârziere a livrării cauzată de indicarea unei adrese greșite sau incomplete de către client.
Odată ce plata este validată, tranzacția este înregistrată și comanda devine definitivă, nicio anulare sau modificare nu mai este posibilă.
Produsele disponibile pe site-ul Vegaoo pot fi livrate în Republica Cehă, România, Ungaria, Bulgaria, Croația, Slovacia și Slovenia, în anumite condiții financiare menționate mai jos.
Orice comandă plasată pe site-ul Vegaoo va fi pregătită sub rezerva validării plății. Comenzile plasate în weekend vor fi procesate în următoarea zi de luni.
Clientul poate alege dintre următoarele metode de livrare:
- Livrare Standard începând cu 2 până la 3 zile* lucrătoare.
- Livrare Express începând cu 24/48h* lucrătoare.
*Termenele de livrare pot varia în funcție de țara de livrare. Vă invităm să consultați pagina noastră Ajutor pentru livrare.
Vă atragem atenția asupra faptului că orice colet deschis sau reambalat trebuie refuzat la livrare. Dacă coletul este acceptat, Vegaoo nu va fi responsabil în caz de produs(e) deteriorat(e) sau lipsă. Va trebui să deschideți o reclamație la transportatorul în cauză.
IV. PLATĂ
Plata achizițiilor se efectuează la alegerea clientului:
Prin Card Bancar: Visa, MasterCard, Carte Bleue și Amex
Pentru plățile cu cardul bancar mai mari de 30€ este necesară autentificarea prin sistemul 3-D Secure. După validarea datelor bancare, veți primi o notificare pe aplicația băncii dumneavoastră. Vă veți putea identifica folosind o parolă sau amprenta digitală. Odată ce autentificarea este validată, comanda dumneavoastră este finalizată: veți primi un e-mail de confirmare. Pentru orice întrebare privind 3-D Secure, vă invităm să contactați direct banca dumneavoastră.
Prin Paypal
Veți fi redirecționat către interfața de plată securizată a băncii noastre. Va trebui să completați și să validați datele bancare, apăsând pe linkul „Paypal” de pe interfața băncii. Banca vă va confirma plata.
Prin Apple Pay
Această metodă de plată este disponibilă doar pe mobil.
V. PLATĂ
1. Garanția legală de conformitate a produsului
Articolul L.211-4 din Codul Consumului impune vânzătorului „să livreze un bun conform contractului și răspunde pentru defectele de conformitate existente la livrare.
El răspunde, de asemenea, pentru defectele de conformitate rezultate din ambalaj, instrucțiuni de montaj sau instalare atunci când acestea au fost puse în sarcina sa prin contract sau au fost realizate sub responsabilitatea sa”
Pentru a fi conform, bunul trebuie:
- Să fie adecvat utilizării obișnuite a unui astfel de bun și, dacă este cazul:
- Să corespundă descrierii oferite de vânzător și să posede calitățile prezentate cumpărătorului sub formă de eșantion sau model;
- Să prezinte calitățile pe care cumpărătorul le poate aștepta în mod legitim ținând cont de declarațiile publice făcute de vânzător, producător sau reprezentantul acestora, în special în publicitate sau etichetare;
- Sau să prezinte caracteristicile definite de comun acord de părți sau să fie adecvat oricărei utilizări speciale căutate de cumpărător, adusă la cunoștința vânzătorului și acceptată de acesta (articolul L.211-5 din Codul Consumului).
Conform articolului L.211-8 din Codul Consumului, „cumpărătorul are dreptul să ceară conformitatea bunului cu contractul. Totuși, nu poate contesta conformitatea invocând un defect pe care îl cunoștea sau nu putea să îl ignore la momentul contractării. La fel este și atunci când defectul provine din materialele furnizate chiar de el”.
Conform articolului L.211-9 din Codul Consumului, în caz de neconformitate, cumpărătorul poate alege înlocuirea bunului.
Totuși, vânzătorul poate să nu procedeze conform alegerii cumpărătorului dacă această alegere implică un cost vădit disproporționat în raport cu cealaltă opțiune, ținând cont de valoarea bunului sau de importanța defectului. În acest caz, el este obligat să procedeze, exceptând imposibilitatea, conform modalității nealese de cumpărător.
Conform articolului L.211-10 din Codul Consumului, rezoluția vânzării nu poate fi pronunțată dacă lipsa de conformitate este minoră.
Acțiunea rezultată din lipsa de conformitate se prescrie în termen de doi ani de la livrarea bunului (articolul L211-12 din Codul Consumului).
2. Garanție împotriva viciilor ascunse ale produsului
Vânzătorul este obligat la garanție pentru viciile ascunse ale bunului vândut care îl fac impropriu utilizării pentru care este destinat, sau care diminuează atât de mult această utilizare încât cumpărătorul nu l-ar fi achiziționat, sau ar fi plătit un preț mai mic, dacă le-ar fi cunoscut (articolul 1641 din Codul Civil).
Vânzătorul nu răspunde de viciile aparente și de cele pe care cumpărătorul le-a putut constata singur (articolul 1642 din Codul Civil).
Acțiunea rezultată din viciile redhibitorii trebuie intentată de cumpărător într-un termen de doi ani de la descoperirea viciului (articolul 1648, alineatul 1 din Codul Civil).
În cazul articolelor 1641 și 1643, cumpărătorul are alegerea de a returna bunul și de a primi înapoi prețul, sau de a păstra bunul și de a primi o parte din preț (articolul 1644 din Codul Civil).
VI. LUPTA ÎMPOTRIVA FRAUDEI CU CARDUL BANCAR
Pentru a asigura securitatea plăților, site-ul Vegaoo utilizează serviciul de plată securizată al partenerului bancar Ogone. Acest serviciu integrează standardul de securitate SSL. Datele confidențiale sunt transmise direct criptat pe serverul băncii fără a tranzita pe suporturile fizice ale serverului nostru intern.
Fiecare plată cu cardul bancar trimite o cerere de autorizare către rețeaua de carduri bancare.
Gestionarul de plăți electronice eliberează un certificat electronic care va constitui dovada sumei și a datei tranzacției, conform dispozițiilor articolelor 1316 și următoarele din Codul Civil.
Vegaoo își rezervă dreptul de a verifica datele personale comunicate de client și de a adopta toate măsurile considerate necesare pentru verificarea faptului că persoana al cărei cont bancar este debitat este cu adevărat cea care a plasat comanda, pentru a evita orice plată frauduloasă. Această verificare poate lua forma unei solicitări de documente justificative de identitate și/sau de domiciliu și/sau de documente bancare (extras de cont sau cec anulat). Lipsa unui răspuns din partea clientului la o astfel de solicitare în termen de 2 zile de la cererea formulată de Deguisetoi.fr va duce automat la anularea comenzii respective, fără nicio posibilitate de reclamație ulterioară. Deguisetoi.fr își rezervă de asemenea dreptul de a anula direct o comandă care prezintă unul sau mai mulți factori de risc de utilizare frauduloasă a cardului bancar.
VII. DREPTUL DE RETRAGERE
Clientul beneficiază de un termen legal de 14 zile calendaristice pentru a-și exercita dreptul de retragere, calculat de la data recepționării mărfii.
Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne notificați decizia dumneavoastră de retragere din prezentul contract printr-o declarație lipsită de ambiguitate, folosind formularul nostru de contact.
Exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere nu implică nicio penalizare. Totuși, sunteți informat că vi se poate solicita o compensație dacă produsul a fost folosit într-un mod neconform cu principiile dreptului civil. Răspunderea dumneavoastră este angajată doar pentru deprecierea bunului rezultată din manipulări altele decât cele necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare a acestuia.
În cazul exercitării dreptului de retragere, va trebui să returnați produsul:
- cel târziu în paisprezece (14) zile după ce ați comunicat decizia de retragere
- la următoarea adresă: JADEO Antoniusstr. 18 73249 Wernau Deutschland
Costurile de retur sunt exclusiv în sarcina clientului. Exercitarea dreptului de retragere dă dreptul la rambursare într-un termen de paisprezece (14) zile de la data la care ați exercitat acest drept. Rambursarea este amânată până când primim bunul sau până când ne furnizați o dovadă a expedierii bunului. Vă vom rambursa comanda, precum și costurile de livrare (Costurile de livrare suplimentare - cum ar fi livrările expres - sunt rambursate în limita costurilor standard de livrare).
Vă recomandăm să contactați Serviciul Clienți din Contul dumneavoastră Client / Serviciile Mele / Contactați-ne, pentru a ne comunica dorința de a vă exercita dreptul de retragere. Într-adevăr, în caz de litigiu, consumatorul trebuie să dovedească faptul că a respectat termenul legal de retragere. Vă sfătuim, așadar, să păstrați o dovadă a trimiterii scrisorii poștale, a e-mailului, a depunerii coletului la Poștă sau la un distribuitor, transportator (chitanță de depunere...), sau data deschiderii conversației cu serviciul de asistență.
VIII. RETURURI ȘI RAMBURSĂRI
Pentru a efectua un schimb sau un retur:
- conectați-vă la Contul dumneavoastră cu adresa de e-mail și parola
- accesați secțiunea Comenzile Mele/Efectuați sau urmăriți un retur sau un schimb, în termen de 14 zile de la primirea coletului.
- va trebui să returnați produsul/produsele cel târziu la 14 zile după ce ne-ați comunicat solicitarea de retur.
Produsul/produsele returnate trebuie să fie noi, neutilizate și în cutia lor originală, perfect intactă. Un costum de carnaval poate fi, desigur, probat, dar trebuie pus înapoi în ambalajul protector dacă nu este potrivit, împreună cu cartonul său vizual. Orice retur de marfă trebuie trimis la JADEO Antoniusstr. 18 73249 Wernau Deutschland
Pentru a procesa mai rapid returul, vă rugăm să lipiți codurile de bare pentru fiecare retur pe colet (de preferință adunate împreună).
Vă informăm că costurile de retur sunt suportate de client.
Rambursarea va fi efectuată într-un termen maxim de 7 zile de la primirea articolului în sediul nostru, dacă au fost respectate condițiile de retur.
În cazul în care produsul/produsele returnate nu respectă condițiile de retur menționate mai sus, vă invităm să contactați serviciul nostru clienți.
IX. SERVICIUL CLIENȚI
Pentru orice informații sau întrebări, Serviciul Clienți al Vegaoo poate fi contactat prin intermediul formularului nostru de contact.
X . SOLUȚIONAREA AMIABILĂ A LITIGIILOR, MEDIERE
În conformitate cu articolul L. 612-1 din Codul consumului „Orice consumator are dreptul de a apela gratuit la un mediator de consum pentru soluționarea amiabilă a litigiului care îl opune unui profesionist.” Sunt vizate litigiile de natură contractuală, referitoare la executarea unui contract de vânzare sau de furnizare de servicii, opunând un consumator unui profesionist.
În caz de dificultăți, vă invităm să contactați mai întâi Serviciul nostru Clienți (vezi articolul 11).
Dacă problema dumneavoastră nu este rezolvată, puteți apela la serviciile unui mediator în termen de un an de la primirea cererii dumneavoastră de către Serviciul Clienți, în vederea soluționării extrajudiciare a litigiului.
În acest scop, vă puteți adresa următorului serviciu de mediere :
Site-ul Comisiei Europene pentru soluționarea online a litigiilor :
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
XI. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Toate textele, comentariile, operele, ilustrațiile și imaginile reproduse pe Deguisetoi.fr sunt rezervate în conformitate cu dreptul de autor și dreptul de proprietate intelectuală, valabil la nivel mondial. În acest sens și în conformitate cu prevederile codului proprietății intelectuale, este autorizată doar utilizarea pentru uz privat, cu excepția unor dispoziții diferite sau chiar mai restrictive ale codului proprietății intelectuale.
XII. PROTECȚIA DATELOR
JADEO FRANCE SASU colectează date cu caracter personal despre clientul care consultă site-ul Vegaoo.
Site-ul nostru folosește cookie-uri. Acestea sunt fișiere text mici înregistrate pe hard disk-ul dumneavoastră, majoritatea fiind destinate să permită sau să faciliteze navigarea și sunt necesare pentru funcționarea magazinului nostru online. Utilizarea acestor cookie-uri vă permite, printre altele, să beneficiați de următoarele servicii: salvarea coșului și trimiterea prin email, salvarea și rezumatul vizitei dumneavoastră trimise prin email, salvarea adresei de email și a parolei dumneavoastră.
Această colectare de date are loc atunci când :
- clientul creează un cont,
- clientul se abonează la newslettere sau alerte propuse de Vegaoo,
- clientul efectuează o comandă sau o cerere de retur pe site,
- clientul contactează Serviciul Clienți al Vegaoo,
- clientul participă la un concurs,
- clientul navighează pe site și consultă articole,
- clientul scrie un comentariu sau o recenzie la un articol,
- clientul împărtășește o recenzie cu un prieten prin trimiterea unui e-mail de pe o fișă de articol,
- clientul împărtășește o recenzie prin intermediul Facebook, Google +, Twitter, Pinterest de pe o fișă de articol.
Dacă vă abonați la newsletter-ul nostru, datele dumneavoastră și în special adresa de email vor fi folosite în scopuri publicitare. Vă puteți dezabona oricând din spațiul dumneavoastră client, la secțiunea "Contul meu" > "Informațiile mele" > "Newsletter-urile mele", bifând căsuța "Nu doresc să primesc newsletterele DeguiseToi.fr". Puteți de asemenea solicita acest lucru contactând serviciul clienți prin email la service-client@deguisetoi.fr
Dacă aveți un cont de client pe site-ul Vegaoo, puteți solicita oricând ștergerea contului și a datelor dumneavoastră personale. Pentru aceasta, puteți face o cerere contactând serviciul nostru clienți prin formularul nostru de contact din secțiunea „Protecția datelor personale”.
Cookie-urile, proprii sau ale terților, nu sunt necesare pentru funcționarea site-ului. Aceste cookie-uri permit în special identificarea utilizatorului Vegaoo, memorarea consultărilor dumneavoastră, dar și personalizarea ofertelor pentru clienții noștri. Vă puteți exprima consimțământul sau opoziția față de utilizarea cookie-urilor; pentru aceasta puteți configura browserul dumneavoastră de internet urmând ghidul de utilizare al acestuia.
Datele colectate sunt destinate utilizării de către Vegaoo. Ele sunt necesare pentru procesarea și gestionarea comenzilor clientului, precum și pentru relațiile comerciale dintre Vegaoo și client. De asemenea, permit Vegaoo să ofere clientului servicii personalizate și să îmbunătățească relevanța informațiilor care îi sunt propuse.
Vegaoo este responsabil de prelucrarea acestora. Ele pot fi transmise companiilor și subcontractanților la care Vegaoo apelează în cadrul executării comenzilor și serviciilor propuse.
Utilizatorul este informat că această prelucrare automată de informații, în special gestionarea adreselor de e-mail ale utilizatorilor, a făcut obiectul unei declarații la CNIL la data de 29/06/2012 sub numărul 9pH0438982z. Conform legii din 6 ianuarie 1978, utilizatorul dispune de un drept de acces, rectificare, modificare și ștergere a datelor care îl privesc. Utilizatorul se poate opune în mod expres divulgării datelor sale de contact. Pentru aceasta, este suficient să semnaleze acest lucru scriind la Vegaoo, prin formularul de contact din secțiunea „Protecția datelor personale”.
XIV. ECO-ORGANISME
JADEO FRANCE este membru al mai multor eco-organisme:
ECOMAISON JOUET: Identificatorul unic FR292631_12HFII a fost atribuit de către ADEME. Acest identificator atestă conformitatea noastră în ceea ce privește obligația de înregistrare în registrul producătorilor de jucării și realizarea declarațiilor de punere pe piață către ECOMAISON.
CITEO AMBALAJE: Identificatorul unic FR292631_01TPTQ a fost atribuit de către ADEME. Acest identificator atestă conformitatea noastră cu obligația de înregistrare în registrul producătorilor de ambalaje și realizarea declarațiilor de punere pe piață către CITEO.